I want to show my new entertainment....I'm just starting, so it isn't perfect yet....but I'll get there...:D...Here is my first work using a sewing machine: a pouch for glasses...the photos don't have much quality, but I confess that today I'm very tired and it was the best I could do...
Quero mostrar o meu novo entretenimento....Ainda estou a começar, por isso ainda não está perfeito....mas hei-de lá chegar...:D...Cá está o meu primeiro trabalho usando a máquina de costura: uma bolsa para óculos.... as fotos não têm grande qualidade,mas confesso que hoje estou muito cansada e não deu para mais....
Kisses and hugs
Tété
Sem comentários:
Enviar um comentário
Coments/Comentários